Sosiaalisen markkinoinnin ABC

Tukia, Helena; Wilskman, Kaarina; Lähteenmäki, Marko
Title: Sosiaalisen markkinoinnin ABC
Authors: Tukia, Helena (Editor)
Wilskman, Kaarina (Editor)
Lähteenmäki, Marko (Editor)
Product number: 9789522455123
Product form: Spiral bound
Availability: Delivery in 1-3 workdays
Price: 33,00 € (30,00 € vat 0 %)


Publ. product code: OPA0182012
Publisher: Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL
Series: THL Opas 18/2012
Edition: 1. Edition, 2012
Language: Finnish
Pages: 101
Product family: PUBLICATION SERIES
- Guide
- Social and health services
Library classification: 37 SOSIAALIPOLITIIKKA
National Library's descriptors: sosiaalinen markkinointi, vaikuttaminen, asenteet, käyttäytyminen
Sosiaalinen markkinointi on prosessi, jonka tavoitteena on käyttäytymisen muuttaminen. Sen perusperiaate - ihmiset etusijalla - voi hyödyttää sinua ja organisaatiotasi sekä asiakkaitasi monin eri tavoin. Oppaassa keskitytään luomaan yleiskuva sosiaalisesta markkinoinnista ja käyttäytymisen muutoksista. Kirjassa esitellään myös esimerkkitapauksia onnistuneista sosiaalisen markkinoinnin hankkeista.