Sosiaalisen markkinoinnin ABC

Tukia, Helena; Wilskman, Kaarina; Lähteenmäki, Marko
Titel: Sosiaalisen markkinoinnin ABC
Författare: Tukia, Helena (Redaktör)
Wilskman, Kaarina (Redaktör)
Lähteenmäki, Marko (Redaktör)
Artikelnummer: 9789522455123
Form: Spiral
Tillgänglighet: Leveranstid 1-3 vardagar
Pris: 15,00 € (13,64 € moms 0 %)

Förlagets identifieringsnummer: OPA0182012
Förlag: Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL
Serie: THL Opas 18/2012
Upplaga: 1. upplaga, 2012
Språk: finska
Antal sidor: 101
Produktgrupp: PUBLIKATIONSSERIER
- Handbok
- Social- och hälsotjänster
FÖRMÅNER
Bibliotekssignum: 37 SOSIAALIPOLITIIKKA
ALLFO - Allmän finländsk ontologi: sosiaalinen markkinointi, vaikuttaminen, asenteet, käyttäytyminen
Sosiaalinen markkinointi on prosessi, jonka tavoitteena on käyttäytymisen muuttaminen. Sen perusperiaate - ihmiset etusijalla - voi hyödyttää sinua ja organisaatiotasi sekä asiakkaitasi monin eri tavoin. Oppaassa keskitytään luomaan yleiskuva sosiaalisesta markkinoinnista ja käyttäytymisen muutoksista. Kirjassa esitellään myös esimerkkitapauksia onnistuneista sosiaalisen markkinoinnin hankkeista.