Sosiaalisen markkinoinnin ABC

Tukia, Helena; Wilskman, Kaarina; Lähteenmäki, Marko
Nimeke: Sosiaalisen markkinoinnin ABC
Tekijät: Tukia, Helena (Toimittaja)
Wilskman, Kaarina (Toimittaja)
Lähteenmäki, Marko (Toimittaja)
Tuotetunnus: 9789522455123
Tuotemuoto: Kierreselkä
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 33,00 € (30,00 € alv 0 %)


Kust. tuotetunnus: OPA0182012
Kustantaja: Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL
Sarja: THL Opas 18/2012
Painos: 1. painos, 2012
Kieli: suomi
Sivumäärä: 101
Tuoteryhmät: JULKAISUSARJAT
- Opas
- Sosiaali- ja terveyspalvelut
Kirjastoluokka: 37 SOSIAALIPOLITIIKKA
Kansalliskirjaston asiasanat: sosiaalinen markkinointi, vaikuttaminen, asenteet, käyttäytyminen
Sosiaalinen markkinointi on prosessi, jonka tavoitteena on käyttäytymisen muuttaminen. Sen perusperiaate - ihmiset etusijalla - voi hyödyttää sinua ja organisaatiotasi sekä asiakkaitasi monin eri tavoin. Oppaassa keskitytään luomaan yleiskuva sosiaalisesta markkinoinnista ja käyttäytymisen muutoksista. Kirjassa esitellään myös esimerkkitapauksia onnistuneista sosiaalisen markkinoinnin hankkeista.


Suosittelemme myös tuotteita: