Sosiaalisen markkinoinnin ABC

Tukia, Helena; Wilskman, Kaarina; Lähteenmäki, Marko
Nimeke: Sosiaalisen markkinoinnin ABC
Tekijät: Tukia, Helena (Toimittaja)
Wilskman, Kaarina (Toimittaja)
Lähteenmäki, Marko (Toimittaja)
Tuotetunnus: 9789522455123
Tuotemuoto: Kierreselkä
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 33,00 € (30,00 € alv 0 %)


Kust. tuotetunnus: OPA0182012
Kustantaja: Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL
Sarja: THL Opas 18/2012
Painos: 1. painos, 2012
Kieli: suomi
Sivumäärä: 101
Tuoteryhmät: JULKAISUSARJAT
- Opas
- Sosiaali- ja terveyspalvelut
Kirjastoluokka: 37 SOSIAALIPOLITIIKKA
Kansalliskirjaston asiasanat: sosiaalinen markkinointi, vaikuttaminen, asenteet, käyttäytyminen
Sosiaalinen markkinointi on prosessi, jonka tavoitteena on käyttäytymisen muuttaminen. Sen perusperiaate - ihmiset etusijalla - voi hyödyttää sinua ja organisaatiotasi sekä asiakkaitasi monin eri tavoin. Oppaassa keskitytään luomaan yleiskuva sosiaalisesta markkinoinnista ja käyttäytymisen muutoksista. Kirjassa esitellään myös esimerkkitapauksia onnistuneista sosiaalisen markkinoinnin hankkeista.


Katso myös näitä tuotteita